Algemene Voorwaarden 

VERSIE 1.1 AUGUSTUS 2024

Inhoudsopgave

  1. De afspraken
    1.1 Wat regelen wij in de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst?
    1.2 Wanneer is de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst van toepassing?
    1.3 Kunnen wij afwijken van de zorg-, huur-, en dienstverleningsovereenkomst?
    1.4 Mogen wij deze zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst wijzigen?
    1.5 Wat kunt u doen als u het niet eens bent met een wijziging?
  2. Zorgplan
    2.1 Wat is een zorgplan en hoe komt het tot stand?
    2.2 Wat gebeurt er tijdens de zorgplanbespreking?
    2.3 Hoe vaak wordt het zorgplan aangepast?
    2.4 Moet u het eens zijn met het zorgplan?
    2.5 Wat als u (tijdelijk) niet kunt overleggen over het zorgplan?
    2.6 Wat als wij of u de afspraken in het zorgplan niet kunnen nakomen?
  3. Persoonsgegevens en privacy
    3.1 Is er een zorgdossier?
    3.2 Welke regels gelden er voor het bijhouden en bewaren van een zorgdossier?
    3.3 Waarvoor mogen wij uw gegevens gebruiken?
    3.4 Kunt u een verzoek doen tot het vernietigen van uw gegevens?
    3.5 Mag u uw zorgdossier inzien?
    3.6 Laten wij uw zorgdossier door anderen inzien?
    3.7 Wat gebeurt er met het zorgdossier na het einde van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?
    3.8 Mogen nabestaanden het zorgdossier inzien?
    3.9 Doen wij mee aan wetenschappelijk onderzoek en onderwijs?
    3.10 Wie kunnen bij een medische handeling aanwezig zijn?
  4. Uw verplichtingen
    4.1 Wat moet u doen?
    4.2 Wat mag u niet doen?
  5. Woonvoorzieningen en diensten
    5.1 Hoe zit het met verzekeren?
    5.2 Hebben de woningen airconditioning?
    5.3 Worden de woningen voorzien van horren?
    5.4 Worden de woningen voorzien van zonwering?
    5.5 Worden de woningen schoongemaakt?
    5.6 Hoe zit het met de wasservice?
    5.7 Hoe zit het met glazenwassen?
  6. Betalingsvoorwaarden
    6.1 Moet u betalen voor de zorg- en dienstverlening?
    6.2 Hoeveel moet u betalen?
    6.3 Op welk moment moet u betalen?
    6.4 Wat gebeurt er als u niet betaalt?
  7. Informatieverstrekking
    7.1 Welke informatie krijgt u?
    7.2 Informeren wij u over incidenten?
    7.3 Hoe geven wij informatie?
    7.4 Welke informatie krijgen wij van u?
  8. Klachten en geschillenKlachten
    8.1 Wat kunt u doen met een klacht over ons?
    8.2 Wat als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld?Geschillen
    8.3 Welke procedure geldt er bij een geschil?
    8.4 Hoe kunt u een geschil aanhangig maken?
    8.5 Geldt er een termijn voor het aanhangig maken van een geschil?
    8.6 Gelden er voorwaarden voor het aanhangig maken van een geschil?
  9. Einde van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst
    9.1 Wanneer eindigt de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?
    9.2 Kunt u de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen?
    9.3 Kunt u de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen als de prijzen wijzigen?
    9.4 Kunnen wij de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen?
    9.5 Wat gebeurt er bij het einde van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?

1. De afspraken

1.1 Wat regelen wij in de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst?
In de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst staan de met u overeengekomen afspraken en voorwaarden die gelden voor onze zorg- en dienstverlening aan u.

1.2 Wanneer is de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst van toepassing?
Vanaf de ingangsdatum van de met u gesloten zorg- en dienstverleningsovereenkomst.

1.3 Kunnen wij afwijken van de zorg-, huur-, en dienstverleningsovereenkomst?
Wij wijken niet af van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst, tenzij wij dat schriftelijk met u overeenkomen.

1.4 Mogen wij deze zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst wijzigen?
Ja, dat mag in twee situaties: als de wijziging in uw voordeel is of als de wijziging noodzakelijk is door wijzigingen in wet- of regelgeving. Daarbij geldt het volgende:

  • een wijziging treedt pas in werking 30 dagen na de dag waarop wij u hebben laten weten dat er een wijziging komt. Dit is anders als in de bekendmaking een latere datum van inwerkingtreding is vermeld, want dan geldt die latere datum;
  • een wijziging die rechtstreeks voortvloeit uit een wijziging in wet- of regelgeving treedt in werking op het moment waarop de wet- of regelgeving wijzigt. Dit is anders als wij u bij de mededeling een latere datum van inwerkingtreding doorgeven, want dan geldt die latere datum.

1.5 Wat kunt u doen als u het niet eens bent met een wijziging?
Wij mogen dan op onze beurt uiterlijk 10 dagen na de tijdige ontvangst van uw e-mail of brief waarin u opzegt, schriftelijk aan u laten weten dat wij bereid zijn de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst ongewijzigd voort te zetten. In dat geval zal de wijziging niet op u van toepassing zijn en wordt de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst op basis van de ongewijzigde voorwaarden voortgezet. Als wij van voornoemd recht geen gebruik maken, stopt de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst in dat geval op de dag dat de wijziging(en) in werking treedt (treden).
Een wijziging wordt alvorens deze in werking treedt met u besproken. Bij een wijziging spannen wij ons in met u overeenstemming te bereiken. Indien u het toch niet eens bent met een wijziging dan mag u binnen 14 dagen na onze mededeling over de wijziging middels een e-mail of brief de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen. De zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst stopt dan op de dag dat deze wijziging(en) in werking treedt (treden).


2. Zorgplan

2.1 Wat is een zorgplan en hoe komt het tot stand?
In het zorgplan worden bij de start van onze zorg- en dienstverlening de afspraken over de uitvoering van de zorg- en dienstverlening en de uitkomsten van de zorgplanbespreking schriftelijk vastgelegd. Het zorgplan is daarmee een onderdeel van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst dat helemaal op u is toegeschreven. Het zorgplan wordt regelmatig geëvalueerd en geactualiseerd. In het zorgplan sluiten wij zoveel mogelijk aan bij uw wensen en mogelijkheden.
U kunt bij de zorgplanbespreking een onafhankelijke cliëntondersteuner meenemen. Het zorgkantoor kan dit voor u regelen. Vóór de eerste zorgplanbespreking wijzen wij u op deze mogelijkheid.

2.2 Wat gebeurt er tijdens de zorgplanbespreking?
Tijdens de zorgplanbespreking evalueren wij met u het zorgplan en bespreken wij hoe de zorg- en dienstverlening verloopt en of er aanpassingen nodig zijn. Wij bespreken dan bovendien:

  • hoe u graag wilt leven en welke ondersteuning u van ons zou willen ontvangen;
  • uw gezondheidstoestand, de prognose en de daarmee samenhangende risico’s voor uw gezondheid en welzijn;
  • de doelen van de zorgverlening voor een bepaalde periode en hoe wij die met u zullen proberen te bereiken;
  • de medische behandelingen, als die nodig zijn;
  • de zorgverleners die voor de verschillende onderdelen van de zorgverlening verantwoordelijk zijn, de wijze waarop afstemming tussen die zorgverleners plaatsvindt en wie uw aanspreekpunt is;
  • welke familieleden of anderen bij de zorg- en dienstverlening worden betrokken of van ons informatie krijgen over de zorgverlening en hoe wij dat zullen doen;
  • hoe vaak en waarom het zorgplan met u zal worden besproken en aangepast als dat vaker of minder vaak is dan twee keer per jaar.

2.3 Hoe vaak wordt het zorgplan aangepast?
Binnen uiterlijk zes weken na aanvang van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst wordt het zorgplan opgesteld en ondertekend. Vervolgens wordt het zorgplan regelmatig geëvalueerd. Na een evaluatie zullen wij er steeds binnen uiterlijk zes weken voor zorgen dat de uitkomsten in het zorgplan worden opgenomen. U krijgt een kopie van het zorgplan en indien u akkoord gaat, ondertekent u het zorgplan. Ondertekenen is niet verplicht, u kunt ook telefonisch of mondeling aangeven dat u akkoord gaat.

2.4 Moet u het eens zijn met het zorgplan?
Wij proberen overeenstemming met u te bereiken over het zorgplan. Als dat toch niet lukt of als u geen toestemming geeft voor (delen van) onze zorg- en/of dienstverlening, wordt dat in het zorgplan vermeld. Die onderdelen worden niet uitgevoerd, tenzij dat noodzakelijk is om gevaar voor u of anderen af te wenden. Indien u akkoord gaat, ondertekent u het zorgplan. Ondertekenen is niet verplicht, u kunt ook telefonisch of mondeling aangeven dat u akkoord gaat.

2.5 Wat als u (tijdelijk) niet kunt overleggen over het zorgplan?
Als u geen overleg met ons kunt hebben over de zorg- en dienstverlening, dan wordt het zorgplan niet door u ondertekend of akkoord verklaard. Wij stellen dan een zorgplan op waarin wij zoveel mogelijk rekening houden met onder andere; uw eerder aangegeven wensen, uw medische status die bij ons bekend is en op basis van de beoordeling van onze professionals.

2.6 Wat als wij of u de afspraken in het zorgplan niet kunnen nakomen?
Als wij de zorg- en dienstverlening niet volgens het zorgplan kunnen uitvoeren, laten wij u dat zo snel mogelijk weten. Wij wijzen u op de mogelijkheid hierover een klacht in te dienen en zullen ons best doen de zorg- en dienstverlening alsnog volgens het zorgplan uit te voeren. Slagen wij daar niet in, dan kunt u de overeenkomst opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 48 uur.
Als het voor u onmogelijk is om de zorg- en dienstverlening te ontvangen, vertelt u ons dat zo snel mogelijk en in ieder geval 48 uur van tevoren. Bijvoorbeeld als u met vakantie bent of een dag niet aanwezig kunt zijn. Als u dit niet doet, kunnen wij kosten bij u in rekening brengen, tenzij u kunt aantonen dat u absoluut niet in staat was u op tijd af te melden. De kosten zijn niet hoger dan de werkelijk gemaakte kosten.

3. Persoonsgegevens en privacy

3.1 Is er een zorgdossier?
Ja. In het zorgdossier bewaren wij gegevens over u die van belang zijn voor het nakomen van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst. Het zorgplan maakt deel uit van het zorgdossier. Het zorgdossier is ons eigendom.

3.2 Welke regels gelden er voor het bijhouden en bewaren van een zorgdossier?
Wij houden ons bij het bijhouden en bewaren van het zorgdossier aan de geldende wet- en regelgeving. Dat betekent het volgende:

  • Als het gaat om gegevens in verband met geneeskundige behandeling geldt een bewaartermijn van 20 jaar, of zoveel langer als redelijkerwijs nodig.
  • Wij mogen zonder toestemming persoonsgegevens verwerken over intern gemelde incidenten als dat noodzakelijk is voor de bewaking, beheersing en verbetering van de kwaliteit.
  • Wij nemen de AVG-wetgeving in acht.

3.3 Waarvoor mogen wij uw gegevens gebruiken?
Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor zover dat nodig is, zoals voor:

  • Kwaliteitsbewaking en kwaliteitsbevordering
  • Het bijhouden van het dossier
  • De financiële afwikkeling en controle
  • Intercollegiale toetsing
  • Intervisie, supervisie en opleiding of onderwijs
  • Calamiteitenonderzoek

3.4 Kunt u een verzoek doen tot het vernietigen van uw gegevens?
Ja, dat kan. Als u zo’n verzoek doet, dan vernietigen wij uw gegevens in principe binnen drie maanden. Wij vernietigen uw gegevens niet in gevallen waarbij dit in strijd zou zijn met de geldende wet- en regelgeving.

3.5 Mag u uw zorgdossier inzien?
Ja, u kunt vragen om uw zorgdossier in te zien. U mag ook om een kopie vragen van uw zorgdossier. Wij kunnen daarvoor een vergoeding vragen die in verhouding staat met de omvang van het zorgdossier.

3.6 Laten wij uw zorgdossier door anderen inzien?
Nee, dat doen wij niet. Zonder uw schriftelijke toestemming mogen wij aan anderen geen inzage geven of aan anderen gegevens uit het zorgdossier geven, tenzij dat wettelijk verplicht is, bijvoorbeeld wanneer de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd om inzage vraagt.

Anderen zijn niet:

  • Degenen die rechtstreeks zijn betrokken bij de uitvoering van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst als dat noodzakelijk is voor de door hen te verrichten werkzaamheden.
  • Uw curator/mentor of schriftelijk gemachtigde als dat noodzakelijk is voor de uitoefening van zijn/haar taken.

3.7 Wat gebeurt er met het zorgdossier na het einde van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?
Ook na beëindiging van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst bewaren wij het zorgdossier en overige (administratieve) gegevens zo lang als dat wettelijk gezien verplicht is. U krijgt een kopie als u dat wilt. Wij kunnen daarvoor een vergoeding vragen die in verhouding staat met de omvang van het zorgdossier.

3.8 Mogen nabestaanden het zorgdossier inzien?
Als u overlijdt, geven wij uw nabestaanden op hun verzoek alleen inzage in het zorgdossier als u vóór uw overlijden daarvoor schriftelijk toestemming heeft gegeven.

3.9 Doen wij mee aan wetenschappelijk onderzoek en onderwijs?
Ja. Als wij u willen betrekken bij wetenschappelijk onderzoek en onderwijs, dan informeren wij u over het doel van het wetenschappelijk onderzoek en onderwijs en over de risico’s van medewerking daaraan. Pas als u daarvoor toestemming heeft gegeven, mogen wij u bij wetenschappelijk onderzoek en onderwijs betrekken dan wel uw gegevens gebruiken of ter beschikking stellen. Wij kunnen ook volledig anonieme en niet meer tot u te herleiden gegevens gebruiken of verstrekken.

3.10 Wie kunnen bij een medische handeling aanwezig zijn?
Als wij een medische handeling uitvoeren waarvan redelijkerwijs kan worden verwacht dat die door u als inbreuk op uw privacy kan worden ervaren, dan zorgen wij ervoor dat dat met uw toestemming gebeurt en indien u dit wenst dat dit buiten het zicht en gehoor van anderen gebeurt. Anderen zijn niet:

  • De feitelijk zorgverlener of degenen van wie de medewerking bij de uitvoering van de handeling ook noodzakelijk is.
  • Uw curator/mentor of schriftelijk gemachtigde.

Wanneer wij van plan zijn om bij een dergelijke handeling of een gesprek een zorgverlener in opleiding of stagiaire aanwezig te laten zijn, dan zullen wij u daarvoor voorafgaand toestemming vragen.


4. Uw verplichtingen

4.1 Wat moet u doen?
U werkt mee om ons in staat te stellen de zorg- en dienstverlening te leveren:

  • Zoals overeengekomen in het zorgplan en zoals nodig in het kader van de veiligheid.
  • Conform regelgeving over arbeidsomstandigheden, zoals veiligheid, gezondheid en hygiëne.

4.2 Wat mag u niet doen?
U onthoudt zich van gedrag dat schadelijk is voor onze instelling, de gezondheid of het welzijn van andere cliënten, onze medewerkers en vrijwilligers. U mag bijvoorbeeld zonder toestemming geen film- of geluidsopnamen maken van andere cliënten, medewerkers en vrijwilligers.


5. Woonvoorzieningen en diensten

5.1 Hoe zit het met verzekeren?
Wij zorgen voor een inboedelverzekering die gemeenschappelijke ruimtes en persoonlijke bezittingen dekt. U als verhuurder kunt een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten voor schade veroorzaakt door gebreken aan de woning.

5.2 Hebben de woningen airconditioning?
De woningen en gemeenschappelijke ruimtes worden uitgerust met mobiele airconditioning apparaten. Deze apparaten worden in de woningen aangeboden op basis van een servicecontract.

5.3 Worden de woningen voorzien van horren?
De verhuurder zal zorgen voor horren van de woning. De huurders zijn verantwoordelijk voor het onderhoud van horren in hun eigen ruimtes. Beschadigde horren dienen zo spoedig mogelijk aan verhuurder te worden gemeld voor reparatie.

5.4 Worden de woningen voorzien van zonwering?
De huurder kan een optie nemen om zonwering te plaatsen. Dit gebeurt bij de door ons gekozen leverancier, om zo de architectuur gelijk te houden. Bij het monumentale pand moet eerst toestemming worden gevraagd aan de gemeente.

5.5 Worden de woningen schoongemaakt?
De verhuurder zorgt voor regelmatige schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimtes. Huurders zijn verantwoordelijk voor het schoonhouden van hun eigen ruimtes. Indien een huurder bijdraagt aan buitengewone vervuiling van de eigen ruimtes, kan huurder een extra schoonmaakpakket afsluiten voor het schoonmaken van de woning.

5.6 Hoe zit het met de wasservice?
In het all-in-tarief is een was service opgenomen voor het wassen van beddengoed en indien (spoed met) incontinentie. Huurders kunnen gebruikmaken van een was service voor kleding. Wij zullen dan de wasserette inschakelen en zij zullen de kleding in gescheiden waszakken ophalen en schoon aan u afleveren.

5.7 Hoe zit het met glazenwassen?
Wij zullen periodiek de buitenglazen wassen van de panden. De huurders zijn verantwoordelijk voor het schoonhouden van de binnenramen in hun eigen ruimtes. Eventuele problemen met het glazenwassen dienen te worden gemeld aan de verhuurder.


6. Betalingsvoorwaarden

6.1 Moet u betalen voor de zorg- en dienstverlening?
U moet ons voor de zorg- en dienstverlening betalen als deze zorg- en dienstverlening niet op grond van de Wet langdurige zorg (Wlz) of de Zorgverzekeringswet (Zvw) rechtstreeks door het zorgkantoor of de zorgverzekeraar aan ons wordt betaald.

6.2 Hoeveel moet u betalen?
Als u moet betalen voor de zorg- en dienstverlening, informeren wij u voor de aanvang van die zorg- en dienstverlening over onze prijzen. Uw verzekeraar kan u informeren over het eigen risico.

6.3 Op welk moment moet u betalen?
Wij sturen u voor de zorg- en dienstverlening, waarvoor u zelf moet betalen, een duidelijke en gespecificeerde factuur die u binnen 14 dagen moet betalen.


6.4 Wat gebeurt er als u niet betaalt?
Na het verstrijken van de termijn van 14 dagen sturen wij u een betalingsherinnering en krijgt u van ons de gelegenheid binnen 14 dagen na ontvangst van de herinnering alsnog te betalen. Als daarna nog niet is betaald, mogen wij u rente berekenen en buitengerechtelijke incassokosten bij u in rekening brengen vanaf het verstrijken van de eerste betalingstermijn.


7. Informatieverstrekking

7.1 Welke informatie krijgt u?
Wij informeren u in ieder geval tijdens de zorgplanbespreking over alle onderwerpen die hiervoor zijn opgesomd. Verder geven wij op onze website informatie over:

  • Algemene zaken die bij ons spelen en die voor de zorg- en dienstverlening belangrijk zijn
  • Welke zorg- en dienstverlening wij bieden
  • Onze bereikbaarheid bij noodsituaties
  • Onze klachtenregeling


7.2 Informeren wij u over incidenten?
Als er een incident in de zorgverlening is geweest waar u merkbare gevolgen van heeft of kunt hebben, informeren wij u onmiddellijk over de aard en toedracht van dat incident.


7.3 Hoe geven wij informatie?
Elke keer als wij u informatie geven, proberen wij dit te doen op een voor u geschikt niveau en gaan wij na of u de informatie heeft ontvangen en heeft begrepen.

7.4 Welke informatie krijgen wij van u?
Bij het aangaan van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst geeft u ons de naam en bereikbaarheidsgegevens van een contactpersoon en van de persoon die door u schriftelijk is gemachtigd in uw plaats te treden als u niet meer in staat kunt worden geacht tot een redelijke waardering van uw belangen.


8. Klachten en geschillen

Klachten
8.1 Wat kunt u doen met een klacht over ons?
Een klacht of uiting van ongenoegen wordt bij voorkeur eerst door de klager met de betrokken zorgverlener besproken om te proberen tot een oplossing te komen. Mocht u er samen niet uitkomen, kunt u een klacht of uiting van ongenoegen via het contactformulier bij Wooncentrum Nederland indienen of rechtstreeks bij de interne vertrouwenspersoon.

8.2 Wat als uw klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld?
Als een klacht uiteindelijk (maar binnen een termijn van zes weken) niet naar uw tevredenheid is afgehandeld, kunt u zich wenden tot onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg.

Geschillen
8.3 Welke procedure geldt er bij een geschil?
Indien een klacht na behandeling conform deze regeling niet naar tevredenheid van de klager is opgelost en de klager daarin niet berust, is er sprake van een geschil. De klager kan een geschil voorleggen aan Zorggeschil.

8.4 Hoe kunt u een geschil aanhangig maken?
U kunt uw klacht schriftelijk indienen door gebruik te maken van het vragenformulier van de Geschillencommissie.

8.5 Geldt er een termijn voor het aanhangig maken van een geschil?
U moet binnen 12 maanden na de datum waarop u de klacht bij de zorgaanbieder indiende, het geschil indienen bij de Geschillencommissie.

8.6 Gelden er voorwaarden voor het aanhangig maken van een geschil?
Ja, u moet uw klacht eerst bij ons hebben ingediend. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost of de klacht niet binnen de termijnen behandeld, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.


9. Einde van de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst

9.1 Wanneer eindigt de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?
De zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst eindigt:

  • Op de einddatum als in de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst is genoemd
  • Als u en wij dat allebei willen
  • Bij uw overlijden
  • Als deze door u of door ons onder de hieronder omschreven voorwaarden wordt opgezegd.

9.2 Kunt u de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen?
U kunt de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst op elk moment opzeggen. U moet daarbij een opzegtermijn van 48 uur in acht nemen.

9.3 Kunt u de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen als de prijzen wijzigen?
Als wij prijzen aanpassen van aanvullende zorg- en dienstverlening die u zelf betaalt, mag u de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen met ingang van de datum waarop de hogere prijzen gelden.

9.4 Kunnen wij de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst opzeggen?
Wij mogen de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst per brief en met inachtneming van een opzegtermijn van 48 uur alleen opzeggen als:

  • Wij de zorg die u nodig heeft niet (meer) kunnen verlenen
  • U de verplichtingen uit de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst niet nakomt of zich zodanig gedraagt dat het voor ons niet meer mogelijk is om goede zorg- en dienstverlening te verlenen
  • Er andere gewichtige redenen zijn voor de opzegging die wij met u hebben besproken.

9.5 Wat gebeurt er bij het einde van de zorg- en dienstverleningsovereenkomst?
Als wij de zorg-, huur- en dienstverleningsovereenkomst hebben opgezegd, zullen wij ons best doen om u te helpen bij het zoeken naar een passend alternatief en u wijzen op de mogelijkheid een klacht in te dienen.